Objednávka
DODÁVATEĽ :
INTA, s.r.o.
Sídlo : Rybárska 758/18, 911 01 Trenčín
IČO : 34 129 863 ,
zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín oddiel : Sro, vložka č. : 863/R
KONTAKTNÁ OSOBA : ING. JANA HANÚSKOVA
TEL : 0911 460 681
INFOMAIL : legislativa@inta.sk
Objednávateľ si u dodávateľa objednáva BALÍK LEGISLATÍVNEHO PORADENSTVA.
Dodávateľ sa v BALÍKU LEGISLATÍVNEHO PORADENSTVA zaväzuje dodať objednávateľovi nasledovné služby pre odpady kategórií 200108 a 200125:
- Mesačné vystavenie evidenčných listov odpadu (v zmysle zákona 283/2001 Z.z.)
- Vypracovanie podkladov k POVINNÉMU ročnému hláseniu pre príslušný úrad životného prostredia
- Poradenstvo a príprava podkladov pri kontrolách zo strany RÚVZ, RVPS, Úradov ŽP
- Online informovanosť o novelizácii odpadovej legislatívy
- Upozornenia na zmeny týkajúce sa legislatívy v súvislosti s VŽP (vedľajšie živočíšne produkty – kuchynské odpady)
- Včasné upozorňovanie zákazníka na termíny v oblasti odpadovej legislatívy
- Poradenstvo pri vypracovávaní POH (plán odpadového hospodárstva)
Cena služby je 6,- Eur bez DPH mesačne. Fakturácia sa uskutoční k poslednému dňu v mesiaci spolu s fakturáciou za zber odpadu. Splatnosť faktúry je 14 dní. Výpovedná lehota sú 3 kalendárne mesiace.